Ian Wisler-Poulsen taler om, hvorfor kundeoplevelser er en så afgørende faktor for virksomheder på tværs af brancher. Ian giver eksempler på, hvad udbyttet kan være (udover bedre økonomi) – fx ambassadøreffekt og at opgaven bliver lettere at løse. Herudover taler Ian om et perspektiv på service som et samspil mellem ydelser og oplevelser (både rationelle og emotionelle). Og han giver konkrete eksempler på, hvad virksomheden kan gøre for at sikre bedre kundeoplevelser.
Der vil være lavpraktiske case-eksempler fra forskellige virksomheder.
Workshoppen kan justeres. Indhold og varighed kan tilpasses, så det rammer målgruppen (medarbejdere eller ledere). Der kan afsættes tid til spørgsmål og dialog. Og workshoppen kan afholdes fysisk og virtuelt.
Eksempler på emner til opgaver ved workshoppen:
Antal deltagere: 10 - 50 (15-25 delt. anbefales)
Varighed: 3 - 6 timer
Ian tilbyder ligeledes workshops indenfor servicedesign, præsentation og visuel kommunikation fx:
Wisler • Lindevej 20 • 2630 Taastrup • iwp@wislers.dk • 26 60 49 10