Masterclassen handler om, at deltagerne skal blive bedre til at forstå kundernes perspektiv og få indsigt i, hvordan de kan arbejde med ”det personlige møde” for at skabe stærke kundeoplevelser og ambassadører.
Masterclassen er sammensat af korte oplæg og en række gruppeøvelser. En af øvelserne foregår ude i Zoologisk Have. Deltagerne skal dokumentere en kunderejse for et segment med en dertil udarbejdet persona. Målet er, at deltagerne bliver i stand til at arbejde struktureret med kundemødet og kundeorienterede værktøjer i deres egen virksomhed.
Masterclassen handler om, at deltagerne skal opleve på egen krop, hvad der bliver gennemgået i løbet af dagen – fremfor blot at høre om det.
Eksempler på faglige elementer fra masterclass'en:
Praktisk information:
Masterclass'en kan ligeledes gennemføres i Den Gamle By i Aarhus, Odense Zoo eller Givskud Zoo.
Masterclassen udbydes for hele hold (10-50 deltagere).
For yderligere info eller tilbud kontakt Ian Wisler-Poulsen
I samarbejde med Ledernes KompetenceCenter udbydes masterclass'en på "åbne hold" / for enkelt-deltagere (ledere).
Læs mere her.
Deltagerne kommer væk fra deres eget kontor, og de er sammen med deres kolleger i fantastiske omgivelser. Det giver en stærkt fundament for inspiration og ny læring – uden forstyrelser.
Deltagerne skal udarbejde en persona på baggrund af en segmentbeskrivelse. Herefter skal de ud i Zoologisk have og dokumentere en kunderejse for deres persona. De skal prøve at gå i kundens sko.
Deltagerne skal ikke blot høre eller tale om kunderejsen. De skal mærke den på egen krop, så de bliver bedre til at forstå kundens perspektiv.
Deltagerne skal optegne kunderejsen på en planche. Så skal de udarbejde forslag til forbedringer og præsentere deres arbejde for hinanden.
Wisler • Lindevej 20 • 2630 Taastrup • iwp@wislers.dk • 26 60 49 10