Ian Wisler-Poulsen taler om, hvorfor kundeoplevelser er en så afgørende faktor for virksomheder på tværs af brancher. Ian giver eksempler på, hvad udbyttet kan være (udover bedre økonomi) – fx ambassadøreffekt og at opgaven bliver lettere at løse. Herudover taler Ian om et perspektiv på service som et samspil mellem ydelser og oplevelser (både rationelle og emotionelle). Og han giver konkrete eksempler på, hvad virksomheden kan gøre for at sikre bedre kundeoplevelser.
Der vil være lavpraktiske case-eksempler fra forskellige virksomheder.
Foredraget kan justeres. Indhold og varighed kan tilpasses, så det rammer målgruppen (medarbejdere eller ledere). Der kan afsættes tid til spørgsmål og dialog. Og foredraget kan afholdes fysisk og virtuelt.
Foredragets indhold minder om workshoppens, men på workshoppen er tid til at arbejde med opgaver.
Antal deltagere: 10 - 500
Varighed: ½ - 2 timer
Ian tilbyder desuden foredrag indenfor servicedesign, præsentation og visuel kommunikation fx:
FORSKELLIGE ARRANGEMENTER
Konferencer, netværksmøder, kick-offs og lignende arrangementer er den perfekte ramme for et inspirerende foredrag.
Ian stiller naturligvis også op virtuelt. Ofte kommer han på besøg og sender fra kundens hovedkontor, men han har også eget studie.
Wisler • Lindevej 20 • 2630 Taastrup • iwp@wislers.dk • 26 60 49 10